Nieuws

Studiedag = zwemdag!

preview_Sportfondsen-HR-2417.jpeg

Spetteren tijdens de studiedag

De leerlingen van de onderstaande scholen mogen, wanneer hun studiedag is, voor € 3,- p.p. van 10.00 tot 14.00

Wanneer de leerkrachten van de school van je kind later dit jaar een studiedag hebben, dan vermelden wij dat in een van de volgende overzichten.

Als je er niet zeker van bent dat je school deelneemt aan deze actie, neem dan contact op met de schoolleiding en als men zich nog niet heeft aangemeld, laat de school dan alsnog een e-mail sturen naar: r.koedam@sportfondsennijmegen.nl.

Er zijn wel een paar aandachtspunten, deze hebben te maken met veiligheid:

Kinderen tot 8 jaar en kinderen die nog niet in het bezit zijn van het zwemdiploma A van de NRZ/NPZ kunnen alleen komen zwemmen met een betalende en meezwemmende volwassene. Deze begeleider betaalt het reguliere tarief.

Kinderen die nog geen zwemdiploma A hebben of nog niet zwemveilig zijn dienen tevens armvleugels te dragen.

Woensdag 15 juni 2022:

  • St. Nicollaasschool
  • Op weg

Vrijdag 17 juni 2022:

  • Brakkenstein
  • De verwondering

Maandag 20 juni 2022:

  • De Verwondering
  • Lanteerne

Woensdag 22 juni 2022:

  • 't Beijenveld
  • Windroos Lindenholt
  • Tovercirkel
  • Sint Laurentius
  • De Buut

Donderdag 23 juni 2022:

  • Klumpert
  • TOON
  • Aldenhove

Vrijdag 24 juni 2022:

  • De Ruyter
  • Michiel de Ruyter

Dinsdag 28 juni 2022:

  • Kleurrijk

Woensdag 29 juni 2022:

  • Titus Brandsma

Vrijdag 1 juli 2022:

  • Wingerd
  • Kleine Wereld
  • Vossenburcht
  • Sterredans

Maandag 4 juli 2022:

  • St. Nicolaasschool

Woensdag 6 juli 2022:

  • Hazesprong (middag)
  • Luithorst

Vrijdag 8 juli 2022:

  • Kleurrijk
  • Sint Joris (groep 1/2)
  • Mont. Lindenholt

Vrijdag 15 juli 2022:

  • Tarcisiusschool
  • De Buut

Team Sportfondsen Nijmegen

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.