Reserveren & Tickets

Reserveren & Tickets

Reserveer nu een plekje voor één van onze activiteiten.

In verband met de maatregelen omtrent het coronavirus, is reserveren verplicht. Let op: de reserveringspagina opent in een nieuw venster!

Reserveer

Veelgestelde vragen over reserveren

Meerbadenkaart-, AquaClubCard- en jaarkaarthouders dienen op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 uur te reserveren via reserveringen@sportfondsennijmegen.nl. Op werkdagen dien je dus ook voor het weekend te reserveren, in het weekend zelf is dit niet mogelijk. Gelieve in je e-mail de laatste 5 cijfers van je kaartnummer vermelden.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alleen via ons reserveringssysteem.

Gelieve een e-mail te sturen naar reserveringen@sportfondsennijmegen.nl en vermeld je accommodatie. U ontvangt dan een bevestiging per e-mail. Het kan namelijk sporadisch voorkomen dat e-tickets niet doorkomen vanwege de drukte.

Dit is mogelijk, mits het bijtijds gedaan wordt. Wij maken graag weer anderen blij, het aantal tijdsloten is namelijk beperkt. Vemeld in je e-mail: de oude datum, de nieuwe datum en de Sportfondsen-accommodatie die het betreft. Stuur je e-mail naar reserveringen@sportfondsennijmegen.nl.

Restitueren of terugbetaling van een geplaatste reservering is helaas niet mogelijk, wijzigen is echter wel mogelijk. Bij verhindering horen wij het graag, dan kunnen wij weer iemand anders blij maken!

Nee, dit mag ook een foto zijn of een PDF-bestand op je mobiele telefoon.

Er is maar een beperkt aantal plekken beschikbaar voor onze activiteiten, wij willen iedereen een eerlijke kans geven op een plekje. 's Maandags worden alle plekken voor de daaropvolgende week vrijgeven. Vanaf maandag kun je dus weer opnieuw reserveren voor de activiteiten.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.